Ja, rubriken säger det mesta. Ibland överträffar jag mig själv. Som idag, när jag panikskriver en reflektion på två sidor på två timmar. Och till råga på det lyckas få med en knorr på slutet! Herregud! (Nu ska det ju i och för sig bedömas av en lärare först, så jag ska väl inte ropa hej riktigt än...)
 
Och när jag ändå pratar om att jag överträffar mig själv. Jag lyckades också hålla min muntliga presentation i skolan på ett sätt som (enligt klasskompisar) fick mig att verka ha total stenkoll. Jag kan inget annat än att säga som en lärare på universitetet en gång sa: "Fake it 'till you make it"!
 
Det här bådar gott. En sådan här fin fredag kan inget annat än att leda till en lika fin lördag och söndag. Morgondagen lovar mycket. Först ska jag till en kompis (numera kollega) och prata lite om en "Grand Opening" som vi ska ha med Herbalife. På kvällen blir det Halloweenfest hos min bror, med utklädnad och allt. Söndagen kan bli lugn, åtminstone som det ser ut nu. Ikväll ska jag på 50-års kalas. Mammas morbror ska firas, och det blir förhoppningsvis ett tillfälle att träffas och umgås med min "typ-kusin" och hennes underbara lilla bebis.
 
Ha det bra, för det ska jag ha!

Kommentera

Publiceras ej