Visst heter det skrivkramp, när man inte får fram ett enda ord text? Konstigt egentligen, för det låter ju som att skrivkrampen skulle ha uppstått efter ett stadium av jäkla massa skrivande. Att man alltså skrivit så mycket att man plötsligt får kramp och inte kan skriva mer. Hm... konstigt, för så är det ju absolut inte när man får skrivkramp. I mitt fall är det så att jag inte ens börjat skriva. Det kommer liksom inte ut någonting... Eller så är det jag som blandat ihop begreppen.
 
Ja, kära vänner. Det är alltså tenta igen. Jag vet! Jag borde ha lärt mig vid det här laget. Jag vet att jag ska börja i tid. Jag vet! Likt förbannat sitter jag här ändå, när saker redan börjat köra ihop sig, och ska försöka få skrivit 4-5 sidor text om någonting som inte ens känns relevant. Kom igen nu! Jag har ju fixat det förut, så då ska jag väl klara av det den här gången med!
... om jag bara sätter igång...!
 
 

Kommentera

Publiceras ej