Det är så himla skönt med nytt år! Det känns verkligen som om detta året kommer bli toppen! Jag och sambon fick ett litet ryck och bestämde att vi skulle tapetsera i köket. Det är inte riktigt klart än, men jag tänkte ändå lägga upp lite kort på själva processen ;)
 
 
Såhär såg det ut när vi hade spacklat och grundmålat.
 
 
Under arbetets gång! Bilden gör nog inte tapeten rättvisa, eftersom den är tagen på kvällen. Det var faktiskt inte bara min kära sambo som tapetserade, utan även jag fick prova på. Det var riktigt roligt, men om jag hade gjort hela rummet skulle det troligvis tagit flera veckor, sådan millimeterjägare som jag är...
 
 
Det ska bli jättekul när allt väl är på plats! Det här är en tallrikshylla från Ikea som jag tror kommer passa underbart bra :)
 
Självklart ska jag försöka ta några bilder på hur det ser ut när det är klart. Ett problem som jag har just nu är hur gardinerna ska se ut. Tips, någon?
 

Kommentera

Publiceras ej