Det tvåtusentrettonde året är förbi och nu följer 365 dagar som får kalla sig år 2014. Det ska bli hur kul som helst! 2013 har varit ett bra år. Fest och fylla blandat med kost och hälsa. Intressant kombo! Och så har två undebara människor kommit till jorden, Julia och Hugo. Och lika roligt som det är att Julia och Hugo har fötts, lika tråkigt är det att människor man älskar dör. Min morfar miste nämligen livet tidigt i somras, till följd av cancer.
 
Jag och min sambo har kanske haft vårt tuffaste år hittills, med allt för många bråk. Men alla bråk och diskussioner har troligtvis fört oss mer nära varandra än vi någonsin varit tidigare (klyschigt - eller hur?).
 
Så. Vad har 2014 att komma med? Troligvis precis vad jag vill! Ju mer jag tar mig för, desto mer kommer jag lyckas åstakomma! Först och främst ska jag börja ta skolan på större allvar. Jag måste lära mig att prioritera och ta hand om min tid. Jag ska försöka sluta snooza också. Sen ska jag börja träna mer aktivt än jag gjorde 2013. Nu måste det hända något med min slappa mage! Jag ska bli fit! Jag vill också komma igång med arbetet med Herbalife. Förhoppningsvis få kunder som vill återkomma varje månad, och därmed kanske börja tjäna en slant. Och så vill jag bli bättre på att inte handla för mer pengar än vad jag har. Måste tänka mig för innan det blir shoppingturer. Inte komma hem med fler kläder än vad garderoben kan hysa. Skärpning Frida!
 
Självklart ska jag ha en del skoj det här året. Kanske någon ulandssemester? Eller något spabesök? Jag vet i alla fall att jag ska till Stockholm i februari. Och kanske blir det både Norge och Danmark med skolan? Jaja, det får vi se!
 
 
Jag och min älskade sambo firade nyår tillsammans. <3
 
 

Kommentera

Publiceras ej