Något helt otroligt har hänt! Jag vann Fitness Challenge!
 
Jag har ju skrivit en hel del om den här hälsotävlingen som jag deltagit i. Jag har vissa stunder varit missnöjd med vad jag åstadkommit, andra varit nöjd. Nu är jag inte bara nöjd, nu är jag jättenöjd! Tänk att jag vann alltså!
 
Av typ 40 tävlanden var jag den som hade förbättrats mest. Jag hade bland annat deltagit under alla träningstillfällen, klarat tre gånger så många armhävningar andra gången, ökat min muskelmassa, gått ner i fettprocent. Och bäst av allt: Jag hade klarat näst flest doggis på 2 minuter av alla  de tävlande! (Doggis = springa från punkt A till punkt B, hämta en burk, springa tillbaka till punkt A, byta burk, springa tillbaka till punkt B, byta burk osv...) Tänk vad kost och träning kan göra :) Det är galet bra!
 
Jag vann alltså lite prispengar. Med dem ska jag bjuda mina träningsvänner på bio. Pengarna ska också gå till en Herbalifeutbildning i Malmö nu i november. Vad jag ska göra med resten av pengarna vet jag inte än, men jag ska nog komma på något bra! Jag och mina vänner vann också ett pris eftersom vi varit så duktiga och deltagit under anna träningstillfällen - jättekul!
 
 
Här är de fina priserna! Heja mig!!!
 

Kommentera

Publiceras ej