Idag är det äntligen dags! Efter 10 veckors hårt slit (host host) ska jag ikväll visa vad jag går för! Den där träningstävligen som jag nämnt tidigare är nämligen slut idag, så ikväll ska jag till Varberg och göra ett fystest som ska jämföras med det jag gjorde för 10 veckor sedan. Den som förbättras mest vinner inte bara äran utan också pengar!
Jag kan inte annat säga än att jag är besviken på mig själv. Jag borde satsat mer. Tränat oftare. Inte varit så lat och snål att jag struntade i att köpa ett gymkort. Aja baja Frida!
Men istället för att ha dåligt samvete över allt jag inte gjort kan jag ge mig en klapp på axeln för allt det jag faktiskt klarat av under de här veckorna. Jag har tränat mer än vad jag gjort de senaste typ tio åren. Jag har, enligt siffrorna, fått mer muskler = blivit starkare? Jag har, några få gånger, övertalat min inre lathet att gå ut och jogga - och faktiskt tyckt om det!
Så oavsett hut det går ikväll så ska jag inte deppa. Träningstävligen med Herbalife kanske är slut, men min egen träningstävlig har bara börjat!

Kommentera

Publiceras ej